2010: Az idei év karburátor-felújítással kezdődött és egy UIS is bekerült. Egy év alatt sikerült két hátsó ajtókárpitot szerezni (boltban már nem árulják). Az egyik annyira új volt, hogy én tettem fel először autóra. A váltóban tönkrement a km óra kihajtása. Később a váltó is megadta magát, ledarálódott benne ez-az. Elképzelhető, hogy az átmosások ellenére fémdarab maradt benne. Bontott 5-ös váltó került bele. Bár én inkább azt sejtem, hogy valaki személyes indíttatásból leengedte az olajat mielőtt hozzám került vagy mikor már a felújítások folytak.

Június 4-6. Szolnok: a Szovjet Jármű Találkozón részt vettem az autóval. Még indulás előtt feltettem a rozsdamentes tetőléceket a töredezett műanyag helyett. A fém a 80-as években gyártott példányokon volt gyakori, így ez egy eredeti kiegészítő. Továbbá a fém keréksapkákat is feltettem.
 

 

2010. június 4-6. Szolnok:
 

 

2010. július 10. Lada Club Dél találkozó Pécsett a Pláza nyugati parkolójában. Kb. 20-25 autó jött össze. Az autó év végén ismét a garázsban tölti téli pihenőjét. Idén összesen 1976 km-t ment az autó.